Ett år!

Wildas första år i livet har gått, idag blir det kalas igen! Tänk, för ett år sen visste vi inte att du var du. Jag hade känt hur du bökade runt i magen, men kunde inte fatta att det var en sån underbar liten bebis som låg där inne. Året med dig har varit helt fantastiskt, du har gett oss så ofantligt mycket kärlek! Du och Elliot betyder allt för oss! Att få se dig utvecklas är så häftigt, allt går så fort också. Det är nog därför det känns som att jag inte har hunnit med det här året, för att du och Elliot har lärt er nya saker varje dag och jag bara försöker stanna upp och fånga ögonblicken, men så plötsligt är det ett nytt och ett nytt och ännu ett... Otroligt!
Jag ÄLSKAR dig och Elliot över allt, ni är mina små mirakel!

Idag ska vi mysa och fira ordentligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0